Saturday, August 14, 2021

බිල් ගේට් අධ්‍යාපනයට උදව්කිරිම

 

බිල් සහ ඔහුගේ බිරිඳ වන මිලින්ඩා ගේට් 1994 සිට මේ දක්වා බිලියන 50 ක් නොයෙකුත් ප්‍රජා සේවාවන් සඳහා ලොව පුරා ලබා දී ඇත. එහෙත් ඔවුන් එම මුදල් ආවට ගියාට ලබාදෙන්නේ නැත. සතයට ගණන් බලති. ඒවායෙන් ලැබෙන ප්‍රයෝජනද ගණනින් වටිනාකමක් තිබිය යුතුය. 

අපේ ගුරුවරු සහ සමස්ත අධ්‍යාපන ක්‍රමවේදයම බොහෝ පරික්ෂාවකට ලක්ව ඇති අවධියකදී, වෙනත් රටවල අධ්‍යාපනය ගැන මෙවැනි කෙටි සටහනකින් වුවද බොහෝ දෑ උගත හැකිය.

අද, ඔබට ගුරුවරයෙකුට උදව් කළ හැක.

මෙම කාලය අධ්‍යාපනඥයකු වීමට පහසු කාලයක් නොවේ. හොඳම තත්වයන් යටතේ වුවද ගුරුවරයෙක් වීම අභියෝගාත්මක රැකියාවකි. එමෙන්ම වසංගතය විසින් පංති කාමරයක් තුල වැඩ කිරීම, අන් කවර දාටත් වඩා අපහසු කරන්නා වූ නව අභියෝග නිර්මාණය කර ඇත.

මම මෑතකදී බෘක් බ්‍රව්න්  මුණ ගැසුනෙමි. ඇය වොෂින්ටන් ප්‍රාන්තයේ  ‘ වසරේ ගුරුවරයා’ ය. මම ඇයව මුණ ගැසුනේ , පසුගිය වසර එක හමාර තුල ඇයගේ පන්ති කාමරයේ සිසුන් මෙම තත්වයට අනුගත වූයේ කෙසේ දැයි දැන ගැනීමටයි. ඇය උසස් විද්‍යාලයේ ජ්‍යෙෂ්ඨයන් හට ජනවාර්ගික අධ්‍යාපනය හා ඉංග්‍රීසි භාෂාව උගන්වයි. ඇයගේ සිසුන්ගෙන් කොටසක්, පාසල් වැඩ කරන අතරතුර තම පවුල් වලට ආදායමක් උපයා දෙන ශ්‍රමිකයන්   විය. තමන්, ඔවුන් හට මෙම අපහසු අවස්ථාවට මුහුණ දීමට උදව් කිරීම සඳහා  පාසල් වැඩ කරගෙන යාමට අවශ්‍ය නම්‍යශීලී බව ලබා දීමට අවධානය යොමු කළ බව බ්රූක් පැවසුවාය. මගේ බ්ලොග් එකෙන් ඔබට බ්රූක් පිළිබඳව වැඩිදුරටත් කියවා ගත හැක.

වසංගතයේ සැබෑ තත්වයන්ට අනුගත වීමට බ්රූක් ගේ ඇති හැකියාව පිළිබඳව මම ඉතා පුදුමයට පත් වීමි. අපගේ වෙනස් වන යතාර්තයේ පන්තිකාමරයේ වැඩ සාමාන්‍ය පරිදි පවත්වා ගැනීම සඳහා වැඩිපුර උත්සහයක් දැරීමට සිදු වූ එකම ගුරුවරයා ඇය නොවුනත් ඇයට ලැබුන පිළිගැනීමට ඇය  සුදුසු වේ.

හුඟක් ගුරුවරුන්ට දැනටමත් ලැබී ඇති  ප්‍රමාණයට වඩා උදව්වක්  ලැබිය යුතුයි. පසුගිය අවුරුදු එක හමාරේ  එය තවත් තහවුරු වී ඇත. නව පාසල් වාරය සඳහා සූදානම් වීම සඳහා අවශ්‍ය පන්ති කාමර උපකරණ  වැඩි ගුරුවරු පිරිසක් හට ලබා ගැනීමට හැකි වන බව තහවුරු කිරීමට මම Donors choose හා සමඟ හවුල් කරුවකු ලෙස එක් වුනෙමි.

මේ දැන් සිට අද රෑ මධ්‍යම රාත්‍රී දක්වා  පන්තිකාමර ව්‍යාපෘතිය සඳහා/ ඔබ කැමති උපකරණ ඉල්ලීමක්  සඳහා ඔබ කරනා පරිත්‍යාග සඳහා මම 50% ක තල්ලුවක් ලබා දෙන්නෙමි. එහි තේරුම වන්නේ ඔබ $10 ක් පරිත්‍යාග කළහොත් මම අමතර $5 ක් එකෙතු කිරීමයි.

Donors choose හරහා ගුරුවරයෙකුට උදව් කිරීමට මා හා එක් වන්න. සෑම සතයක්ම සහය වේ.

 

Bill Gates     

No comments:

Post a Comment

සතුටින් ජීවත් වීමේ සරල ක්‍රම

 පසුගිය වසර හය තුළ ෆින්ලන්තය ලෝකයේ සතුටින්ම සිටින රට ලෙස ශ්‍රේණිගත කර ඇත.  මම මගේ ජීවිතයේ වැඩි කාලයක් මෙහි ජීවත් වූ අතර, මනෝවිද්‍යාඥයෙකු සහ ...