Wednesday, July 20, 2016

part one of three, අපි කාටත් ගැලපෙන ඇමරිකානු කථා; ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප් කනිෂ්ඨ ගේ, පක්ෂ සම්මේලනයේ කථාව - 1






අපි කාටත් ගැලපෙන ඇමරිකානු කථා; ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප් කනිෂ්ඨ ගේ, පක්ෂ සම්මේලනයේ කථාව.  

මේ ඇමරිකානු රිපබ්ලිකන් පක්ෂයේ 2016 සම්මේලනයේදී, මෙවර එහි අපේක්ෂකයාගේ පුතා විසින්, කරන ලද කථාවේ මුල් හතරෙන් කොටසයි. මේ කථාවේ බොහෝ කරුණු, අප රටටත් වලංගු බව පෙනුන නිසා, මම එය පරිවර්ථනය කර, මෙලෙස ඉදිරිපත් කරන්නෙමි. ඉතිරි කොටස් තුන, ඉතිරි සති අන්තය, අවසන් වීමට පෙර, ඉදිරිපත් කරන්නට බලාපොරොත්තු වෙමි.
“මම කනිෂ්ඨ ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප් වෙමි. ස්තූතියි........ මම කුඩා දරුවන් පස් දෙනෙක්ගේ පියෙක් වන්නෙමි. වයස අවුරුදු දෙකේ චියෝ සිට, ලඟදී අවුරුදු නවය පිරුණු කායි දක්වා.... මම එම දරුවන් පස් දෙනාගේ දයාබර මව වන, වෙනේසා ගේ සැමියා වෙමි. ශේෂ්ඨ මිනිසෙකුගේ පුතෙකු වෙමි. මම ඇමරිකානුවෙක් වෙමි.
මේ රාත්‍රියේදී මම ඇමරිකාව ගැන, අප ජීවත් වන රට ගැන, අපගේ දරුවන් අනාගතයේදී, ජීවත්වන රට ගැන, ඔබට කථා කරන්නෙමි. මගේ පරම්පරාවට මේ ඡන්දය, අපගේ ජීවිත කාලය තුල ලැබෙන, වැදගත්ම ඡන්දයයි. මෙම ඡන්දයෙන්, අපගේ රටේ අනාගතය තීරණය වනු ඇත. ඒ සමගම, ලෝකයේ අනාගතයද තීරණය වනු ඇත.   
බොහෝ කලක සිට අපේ රට අප මුහුන දෙන ප්‍රශ්න, නොසලකා හැරියේය, ඒවා අනාගත පරම්පරාවන්ට, විසදා ගන්නට ඉතිරි කලේය. අනාගතය සාර්ථක කර ගන්නට නම්,  ව්‍යාපාර ලෝකයේ, දුෂ්කර ආයෝජන හා තීරණ ගත යුත්තේ, මේ මොහොතේ බව, මගේ පියා මට උගන්වා තිබේ.
ඇත්තෙන්ම අප, අපේ ජාතියට තිබෙන ප්‍රශ්න විසදීම, නොකල හැක්කක් බව, සිතන්නට පටන් ගෙන තිබේ. ඒ නිසා, අප මෙවර තෝරාගත යුත්තේ, කල නොහැකි යැයි සිතන දෑ කර, පෙන්වා දී ඇති තැනැත්තෙකි.
අප ඉතිහාසයේ මුල් වරට, දෙමව්පියන්, තමන්ගේ දරුවන්, ඔවුන් තරම් හොදින් ජීවත් වේයැයි අද නොසිතති. අපේ නායකයන් හා ආයතන ගැන තිබූ විශ්වාසය, බිඳ වැටී ඇත.
නමුත් මතක තියා ගන්න, අපි තවමත් ඇමරිකානුවන් වෙමු, අපි එකම රටක් වෙමු, අපි නැතිවූ සියල්ල නැවත ලබා ගන්නෙමු, අපි එය පෙර තිබුනාටත් වඩා, හොදට ලබා ගන්නෙමු.
මම, මගේ පියා ගැන හොදින් දන්නා නිසා, අපි ආපසු එය ලබා ගන්නේ යැයි, මම දන්නෙමි. ඔහුට යමෙකු, එය කල නොහැකි යැයි කිවහොත්, ඒ කියමනම ඒ වැඩය කරන්නට, ඔහුව යොමු කරන්නට ප්‍රමාණවත්ය.  
‘ක්වීන්ස්‘ හි තරුණයෙකුට, මෑන්හැට්න් නගරයට ගොස්, එහි දේපල ව්‍යාපාරිකයින් හා, තරඟ කරන්නට බැරි බව කිවූ විට, ඒ අදහස අත්හරිනවා වෙනුවට, ඔහු නිව්යොක් නගරයේ ක්ෂිතිජය වෙනස් කලේය.
 කෙනෙකු යම් කිසිවක් කරන්නට, නොහැකි බව කියන විට, ඔහුගේ ඇස්වල ඇතිවන දිලිසීම, මම එය බොහෝ වර දැක ඇත්තෙමි.
වසරකට පමණ පෙර,ඔහුට දේශපාලනයේ සාර්ථක වන්නට බැරි බව, බොහෝ දෙනෙකු කී විට, ඔහුගේ ඇස්වල ඒ පෙනුම මම නැවතත් දුටුවෙමි.  
කල නොහැකි යැයි සිතන දෑ කිරීම, මගේ පියාගේ වැඩක ආරම්භයයි. ඔහු ව්‍යාපාර දෙස බලන්නේද, ජීවිතය දෙස බලන්නේද එලෙසිනි.
තමන්ගේ මිනිබිරියට, ගොල්ෆ් ගසන්නට උගන්වන විටත්, දුෂ්කර ව්‍යාපාරික කථිකාවකදීත්, ඔහුගේ කැපවීමෙහි, වෙනසක් නැත.
මෙයට, මස 11 කට පෙර, කිසිදා දේශපාලන පදවියකට, තරඟ කර නැති ඔහු, වෟතීය දේශපාඥයින් 16 දෙනෙකු සමග, මෙම වේදිකාවේම, ඔබ ඉදිරියේ පෙනී සිටියේය, මේ සතියේ ඒ මිනිසාම, අප පක්ෂයේ ජනාධිපති අපේක්ෂකයා ලෙස, තරඟ කරන්නට, පෙනී සිටී.  
අද දින ඔහු නියෝජිත ඡන්ද වලින්, අපගේ පක්ෂයේ අපේක්ෂකයා ලෙස, ජයග්‍රහණය කර වීමට ඉඩ ලැබීම, ඔහුගේ දරුවෙකු සහ පවුලේ සාමාජිකයෙකු ලෙස, මම මහත් ගෞරවයක් කොට සලකමි.
ඔහුගේ අප්‍රතිහත ධෛර්යය, ඔහු ඊ ලඟ ජනාධිපතිවරයා බවට පත් කරන බව, මට හොඳටම විශ්වාසය. ඔහු මේ රටේ, දැවෙන ප්‍රශ්න විසදන්නේ යැයි කියන විට, ඔහු එය ඇත්තෙන්ම කරන්නේ යැයි, මට විශ්වාස ඇයි?
ඔහු මොන විදිහේ ජනාධිපතිවරයෙකු වේ යැයි, ඔබට දැන ගන්නට ඕනෑද?  
මට ඔබට, ඔහු, ඔහුගේ ව්‍යාපාර කලමනාකරණය කරන්නේ, කෙසේදැයි කියන්න ඉඩ දෙන්න. ඇවිදින්නට පුලුවන් වූ කාලයේ සිටම, ඔහු ලඟින්ම වැඩපොල වලත්, සාකච්ඡා කාමර වලත්, සිටි නිසා, මම ඔහුගේ කලමනාකරණ ක්‍රම, හොදින් දන්නෙමි.
ඔහු සුඛෝපභෝගී විධායක නිලධාරියෙකුගේ, කර්යාලයක මේසය පිටුපස සැඟවී සිටියේ නැත. ඔහු, ඔහුගේ රැකියාවේ කාලය ගත කලේ, සාමාන්‍ය ඇමරිකානුවන් සමගය. ඔහු, ඔහුගේ වැඩපල වල, කොන්ක්‍රීට් කවලම් කරමින්, බිත්ති ගොඩනංවමින්, ඉඳකිරීම් සේවකයන් සමග, කාලය ගත කලේය. ඔහු හාවඩ් සහ වෝටන් වලින් පැමිණි, පියවි ලොවේ වැඩපොල වලින් ඈත් වී, කාර්යාල වල හිරවී සිටින, විශේෂඥයන්ට ගේ උපදෙස් වලට වඩා, මහන්සි වී වැඩ කරන්නන්ගේ, උපදෙස් අගය කලේය.
ඔහු ඇමරිකානුවන් තුල ඇති, හැකියාවන් සහ ධෛර්ය හදුනා ගත්තේය.
ඔහු සේවකයන් උසස් කලේ, ඔවුන්ගේ චරිතය, ඔවුන්ගේ භූමියෙහි දැනුම, රාජකාරී ප්‍රතිපත්ති, මතය, සහතික මතම පමණක් නොවේ.
මේ දක්වා අපේ ව්‍යාපාරයන්හි, ප්‍රධාන විධායක නිලධාරීන් බොහොමයක්, දහඩිය මහන්සියෙන් කරන රැකියා වලින්, පටන් ගත් අයවලුන්ය. නමුත්, ඔහු ඔවුන් තුල ඇති, යම් විශේෂ දෙයක් දැක, ඔවුන් සාර්ථක කලමනාකරුවන් වන්නට, තල්ලු කලේය.

නායකයෙකු ලෙසට, ඔහුගේ ලොකුම කුසලතාවය, ඔවුන් වත් නොදකින, පුද්ගලයන් තුල ඇති සැඟවුන දක්ෂතාවයන්, විභවයන් දැකීමය; බොහොමයක් විධායකයින්, මෙවැනි විභවයන් නොදකින්නේ, මෙම සේවකයන්ගේ නම් වලට ඉදිරියෙන්,  සුප්‍රසිද්ධ විශ්ව විද්‍යාල වල හෝ උපාධි වල නම්, නොමැති බැවිනි............"

to be continued ...........




No comments:

Post a Comment

සතුටින් ජීවත් වීමේ සරල ක්‍රම

 පසුගිය වසර හය තුළ ෆින්ලන්තය ලෝකයේ සතුටින්ම සිටින රට ලෙස ශ්‍රේණිගත කර ඇත.  මම මගේ ජීවිතයේ වැඩි කාලයක් මෙහි ජීවත් වූ අතර, මනෝවිද්‍යාඥයෙකු සහ ...