Wednesday, July 5, 2023

මම කැමති හාස්‍ය ශිල්පියෝ

 nathasha අත්අඩංගුවට පත්වන තෙක් මම ඇයගේ ාස්‍ය රඟපෑම් දැක තිබුණේ නැත. 

ඉන්පසුව ෆේස්බුක් එකෙන්ම කිහිප වතාවක් දැක්කෙමි, මුල සිට අග දක්වා කිහිප වතාවක් නරඹා වින්දනයක් ලැබුවෙමි.


මම කුඩා කල සිට හාස්‍යයට බොහෝ කැමැත්තක් දක්වන අතර චන්ද්‍ර අනගිරත්න රිවිරැස පත්‍රයේ සතිපතා පළ කළ නරලොව හොල්මන් බලන්නට ඉරිදා පත්‍රය ලැබෙනතුරු නොඉවසිල්ලෙන් බලා සිටියා මට මතකය.

ඊළඟට රේඩියෝ එකේ විනෝද සමය කණ්ඩායම මගේ හාස්‍ය රස වින්දනයට ඉමහත් බලපෑමක් ඇති කළේ ය.


bill cosby ඊළඟට මට ඉමහත් වින්දනයක් ගෙන දුන් හාස්‍ය කලාකරුවා විය. මට ඔහු මුලින්ම මුණගැසුනේ ගුවන් යානාවක දී 1983 වසරේ ඇමරිකාවට යමින් සිටියදීය. එකල ගුවන් යානාවල ටීවී තිබුණේ නැති අතර audio clips වලට සවන් දීමට හැකියාව තිබුණි. අවසානයේ ඔහුගේ එවැනි ක්ලිප් සොය සොයා අහන්නට මම පුරුදු වුණෙමි.


Big bang theory මම තවත් බොහෝ ාස්‍යයෙන් යුතුව බැලූ නිර්මාණයක් විය. එහි සමහර කොටස් මම තවමත් බලම්.


Stand up comedian අතරෙන් මම වඩාත්ම කැමැති ඉන්දියානු සම්භවයක් ඇති කැනඩාවේ කලාකරුවකු වන russell peters ටය. 


nathasha පළමු දුටු දාම ඇයගේ හැකියාවන් දක්ෂතාවයන් මම දුටුවෙමි. විශේෂයෙන්ම ඇයගේ ඉදිරිපත්කිරීම් ඉතාමත් ස්වාභාවිකය.


දැන් ඇයට හිරගෙදරින් පවා material ලැබෙන්නට ඇත. අනාගතයේදී ඉතාමත් ඉහළ කොලිටියේ ඉදිරිපත් කිරීම් අපට බලාගන්නට, බොහෝවිට අපට පමණක් නොව මුළු ලෝකයටම බලාගන්නට හැකියාව  ලැබේ යැයි මට සිතේ.



3 comments:

  1. හොරු යෙහෙන් වැජබෙද්දී විහිළු කරන මිනිස්සු හිරේ යන අමුතු රටක් ලංකාව.... She is a talented girl no doubt.

    ReplyDelete
  2. My Favorites - 8 out of cats does countdown- would i lie to you

    ReplyDelete

සිංගප්පූරුව 2

 අද පුණ්‍ය කාලය නිසා සිංගප්පූරුවේ පසුගිය කාලය ගත කරපු ගමනේ තවත් විස්තරයක් ලියන්නට සිතුණි.  එහි සිටි දවස් දහයේ හැමදාම උදේට කිලෝමීටර් අටක් පමණ...